30. Januari 2018
Nickelodeon-held Hey Arnold! terug in z'n eigen Jungle Film

Nickelodeon-held Hey Arnold! terug in z'n eigen Jungle Film

Zondag 4 februari op Nickelodeon, kijk klassieke Hey Arnold!-afleveringen nu exclusief online terug

Eindelijk krijgen Nickelodeon-fans antwoord op al hun vragen in Hey Arnold!: De Jungle Film! Het verhaal gaat verder waar we in 2004 gebleven waren en Arnold en zijn vrienden gaan op een schoolreisje. Maar dit is niet zomaar een schoolreisje: de vriendengroep gaat op het avontuur van hun leven! Ze gaan de jungle in om Arnold's droom te vervullen: zijn ouders vinden, die op mysterieuze wijze verdwenen zijn.

Veel van de herkenbare en vertrouwde stemmen van de originele cast zijn te horen in deze film, waaronder Seb van den Berg (originele stem van Arnold), Tido Visser (originele stem van opa) en Jan Nonhof (originele stem van meneer Simmons).

De klassieke Nickelodeon-show Hey Arnold! werd in de Benelux al uitgezonden voordat Nickelodeon daar bestond: door de VPRO in Villa Achterwerk en door Ketnet in Vlaanderen. Bij de lancering van Nickelodeon in de Benelux in 2002 verhuisde de serie naar Nickelodeon, waar het één van de langstlopende series was.

Hey Arnold!: De Jungle Film is op zondag 4 februari om 15.30 uur te zien op Nickelodeon. Maar wil je vast in de stemming komen? De eerste klassieke afleveringen van Hey Arnold! zijn nu terug te zien op nickelodeon.be

Over Nickelodeon België
Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in België is Nickelodeon de nummer 1 commerciële kinderzender. Ook zijn in België zusterzenders Nick Jr., NickToons en Nick Music te zien. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows. Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Belgische kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Vlaams nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit België en Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Ook heeft Nickelodeon sinds dit jaar met Stef Poelmans een eigen gezicht in Vlaanderen. Nickelodeon heeft in Vlaanderen een marktaandeel van 9% onder kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar. Online bereikt de Nickelodeon-website bijna 170.000 unieke bezoekers per maand. Nickelodeon is in België te zien via Proximus op kanaal 134 en via Telenet op kanaal 31.